(Android/iOS) Cooking Sweet : Home Design, Restaurant Chef Games jukser flere mynter
Feb 18, 2022 18:31:08 GMT
Post by porsubscallyocont on Feb 18, 2022 18:31:08 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Cooking Sweet : Home Design, Restaurant Chef Games ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Cooking Sweet : Home Design, Restaurant Chef Games IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ jukser flere mynter ▞▞▞
▞▞▞ Cooking Sweet : Home Design, Restaurant Chef Games 2022 version ▞▞▞
Cooking Sweet: Design de maison, jeux de chef Simulation jktt
Sikkert moro
Hvordan kan du få mer utstyr til bespisning
Rask og vanedannende!
Alt jeg hadde er problemer med dette spillet. Jeg fullfører nivåer, og det slår av å midje tingene mine og ikke gi meg stjernene mine. Jeg kan spille på samme nivå 5 ganger og aldri få stjerner. Dette spillet var morsomt, og nå er det en spøk. Det fryser konstant og sparker meg i gang før jeg i det hele tatt kan spille. eller annonser midt på et nivå, så fryser og slår av. Jeg anbefaler ikke dette spillet
Det var ikke morsomt den første appen tok for lang tid å laste opp den frøs jeg måtte avinstallere og installere på nytt, så hadde jeg det gøy å spille når appen frøs igjen.
Vel..det er et fint spill, men det hopper over mye og jeg kan ikke laste ned andre rom eller kjøkken..det sier ingen internettforbindelse når internett er på og har nok data.Pliz løser dette problemet så snart som mulig
Jeg hater dette spillet akkurat som det andre spillet. Jeg er ikke glad. For fort. Kunder kommer inn for fort.
Vil ikke laste forbi strandhuset, sett at andre har det samme problemet. Har lastet ned alle eiendeler, men sier fortsatt kommer snart
jukser deg1 ut av kunder. Jeg så på telleren.....5 eller 6 kunder og fortsatt på 1. UNNGÅ for enhver pris, du kommer ikke til å vinne. Verste juksekoder enn de fleste av disse spillene. Spill noe annet.
Jeg elsker dette spillet, det er utrolig hvordan det tar opp tiden min
Jeg vet ikke, for det lar meg ikke spille
Godt og søtt spill 💕 Jeg liker det dette spillet 💕
for vanskelig for meg
Visuell lys bildehastighet
Bra spill. Veldig hyggelig og vanedannende lol. Det eneste jeg vil endre er kanskje å gi flere mynter enn du får med å fullføre nivåer, da det tar litt for lang tid å oppgradere elementene som brukes i matlagingen.
Virkelig gøy, jeg liker det, ser ut til å fungere utmerket! Passende annonser. Takk!
Gode apper er en utfordring for å laste ned på Ibang-scenen
Det er utmerket. Ikke for vanskelig, så du kan ikke fullføre.
Har akkurat begynt å spille! Men det er gøy så langt!!
Dette spillet er mer enn frustrerende!!!
Cooking Sweet : Home Design, Restaurant Chef Games Simulācijas spēles pbj
Det er så gøy allerede! Ta gjerne med mer innhold.
legge til
Dette spillet er forsinket...når du trykker på et element som skal serveres. Du må trykke på den mer enn én gang. Dette spillet er tregt...og ekstremt frustrerende. Du taper fordi spillet ikke kan følge med....sletter 👎👎👎
Jeg liker det ikke så godt
Vil ikke anbefale det 🚮det fortsetter å fryse
Avslappende og hyggelig måte å drepe tid på. God blanding av sjangere med matlagings-/tidsstyringselementet og de pussede elementene!!! Godt jobbet!!
Avslappende og hyggelig.
Veldig vanskelig spill, men det er enestående 😻
Virkelig bra spill
Flott grafikk lett å kontrollere
Kult spill. Jeg liker grafikken.
Kul
Cooking Sweet: Home Design, Restaurant Chef Spiele Simulation bby
Så langt.. virkelig flott!
Bra spill
Jeg liker spillet veldig godt, men det sitter fast på et luksuriøst bad. Løs problemet og kom med en oppdatering..... Ellers må jeg slette den
det er et verb bra spill så langt er det ingen annonser og det er så morsomt å spille når du kjeder deg det er 10/10
Fire stjerner
Dette spillet lærer deg å være veldig rask !! Bruke hjernen vår klokt !!
Rask enkel underholdning. Lage mat og pynte. Jeg vil se hvordan det vil se ut å spille en stund, prøv det vedder på at du vil elske 💕 det også.
Ja det er fantastisk spill, men retter er veldig lavt og interessant spill
Det er et morsomt og utfordrende spill
Extreme Car Driving Simulator レース ezq
Det er et bra spill fordi jeg kjeder meg hjemme, men jeg liker å lage mat og jeg har mye moro og nyter i dette spillet
Jeg liker faktisk hele historien i spillet, de små spillene er irriterende...., men jeg vet at det er slik det er., og det er greit med det. Jeg nyter virkelig spillet. Takk skal du ha
Jeg elsker dette spillet, det er helt fantastisk
kult spill
Hyggelig